July 16, 2013

Bendera

Assalamuaikum. Salam sejahtera. Ini nak post sikit pasal bendera. Sumber di ambil dekat internet. 


Cuba kamu orang tengok gambar ini.. Macam-macam negara ada kan. 

33 comments:

  1. ermm...jimat warna yg sama..:)

    ReplyDelete
  2. msia jgk yg unik sket kan..hihi

    ReplyDelete
  3. Wahhh...creatif dan logik jugak ni. Ermmm...konspirasi punya pasal ker ni...hahahah

    ReplyDelete
  4. yang bendera besar, negara mana pula

    ReplyDelete
  5. menarik..., tak pernah kaji plak psl bendera nih.,

    ReplyDelete
  6. adakah ini ibu segala bendera?

    ReplyDelete
  7. sapa tiru sapa nih? hahahahaha

    ReplyDelete
  8. haha, poland terbalik jadi indonesia, netherlands terbalik jadi serbia, kena pasang bebetul bendera ni, hihikkk :D

    ReplyDelete
  9. same je. huhuhu

    ReplyDelete
  10. ni bndera negara ireland kn?? pnh tgok team bola kai bndera ni..

    ReplyDelete
  11. menariknya...tak pernah menilik bendera pun..banyak persamaan disitu kan..

    ReplyDelete
  12. ada persamaan ke..tak perasan pulak hehe

    ReplyDelete
  13. selama ni tak pernah kaji pun pasai bendara..hiii..=D

    ReplyDelete
  14. kreatif :) salam ramadhan...
    http://www.zahidahwahid.com/2013/07/jahit-manik-bracelet/

    ReplyDelete
  15. wow..sungguh ler..
    Good sharing

    ReplyDelete
  16. kreatif betul spa yg lukis tu ^^

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers