July 7, 2013

The Lone Rangger

Assalamuaikum. Salam sejahtera. Ini nak post sikit pasal "THE LONE RANGGER". Masa tengok hari itu best juga. Boleh lah bagi 4/5 Bintang untuk cerita ini. Pergi tengok hari itu masa lepas balik kerja dalam pukul 8.45malam.. Cerita ini dalam 2jam lebih. Panjang juga cerita dia. Berbaloi juga tengok.




7 comments:

  1. teringin nak tngok..tp lom ada msa g...msti best kan..wa smngat tol...blk keja trus tngok movie huhu~

    ReplyDelete
    Replies
    1. best juga.. krole kena pi tgk.. baru layan sikit

      Delete
  2. The title reminds me to my campus life. I was called 'lone ranger' at that time..
    Macam best jer citer ni, bg sinopsis sikit boleh?

    ReplyDelete
  3. rajin ge wayang!!!!hakhakhak......x sempat kot nak kuar tengok wayang...bz sgt!!!huhuhh!!!

    ReplyDelete
  4. baru berangan nak tengok tapi x dapat2! asik full je :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. booking online mungkin lepas..

      Delete
  5. Lama tak bersosial atau tgk wayang. Skunk ni letih giler2. Balik keja rasa mcm nak tido trus. Aku suka kalau mamat jonny depp blakon.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers