February 7, 2011

Saya suka kamu, kamu suka saya ke?

Saya suka kamu, kamu suka saya ke?


Salam semua, apa khabar semua, hi semua. Ni nak menulis pasal soal hati sikit.. Apakah itu soal hati??.. tentu mempunyai banyak tanya kan.. seribu mana dalam satu jawapan yang mungkin susah untuk di perkatakan. Ramai yang tahu, tapi ada juga yang tak tahu..

Kita selalu menyukai orang itu, tapi adakah dia akan menyukai kita sebagaimana kita menyukai dia, susah nak kata kalau benda camtu. Jawapan yang di perkatakan susah..

Jikalau dia tahu kita menyukai kita, adakah dia akan menjauhi dari kita. Kemungkinan memang ada. Kebarangkalian dalam statistik memang ada. Dia akan mula menjauhi dari kita, walaupun kita ambil berat pasal mereka.

Jikalau dia bukan jodoh kita, buat apa nak paksa-paksa lagi. Biar lah dia bawa laluan nya sendiri. Adakah dia masih anggap kita ini masih kawan dia seperti dahulu???...



Apakah pendapat tentang pekara ini???.. Yang ada pengalaman, bkongsi lah pendapat di sini. Apa-apa yang berlaku, mesti ada makna nya.



rymie zala

4 comments:

  1. If u love someone really badly, u have 2 set her free. If she comes to u.....she's yours. But if not...then u have to let her go.

    ReplyDelete
  2. Jumir: i will do that.. thanx... :)

    ReplyDelete
  3. mungkin kalau bagi aku,aku akan usaha untuk tawan hati dia.no give up,tapi kalau dah punya hubungan n dia nak clash...so itu aku akan pertimbangkan untuk tak paksa dia stay ngan aku...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers