February 5, 2011

Saya bukan manusia [Part1]


Saya bukan manusia [Part1]



Salam semua, apa khabar semua, hi semua. Hari ini mood di luar jangkaan sedikit. Entah kenapa. Semakin hari semakin pelik, mungkin daya pemikiran yang terlampau banyak sangat. Itu lah, banyak sangat tengok pasal cerita-cerita pasal makhluk asing, kan dah kena pengaruh sana. ka ka ka ka


Saya sedar, saya bukan manusia macam kamu semua, saya macam alien kata kan. Tapi jangan antar saya ke planet lain pula. (terlebih fikir lah pula).. ka ka ka..


Alien dengan manusia mungkin tak sama, mungkin ada kelainan juga, tapi tak tahu kat mana kelainan nya. Mungkin kah?.. la la la la~


Sekarang ini cuba untuk tak nak fikir-fikir lagi, buang ke tepi, assignment belum buat lagi, tapi asyik fikir benda yang bukan-bukan. sampai kan Facebook juga di deactivate untuk minggu, cuba untuk tenang diri dalam hal ini.


Motif penulisan hari ini pun dah tak berapa betul dah.. ka ka ka..



rymie zala

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers