April 26, 2015

Pemberi Semangat

Assalamuaikum.. Sudah sekian lama tidak menulis.. 22Apr 2015 adalah tarikh kenangan yang bermakna dalam hidup yang tidak dapat di lupai sehingga menutup mata nanti.. Semoga arwah ayah tenang di sana.. 

Pembakar semangat yang sentiasa memberi semangat tetapi dia pergi dahulu.. Semoga arwah ayah tenang di sana.. Al-fatihah untuk ayah.. Baru nak umur 67tahun untuk ayah.. 

Tidak sempat untuk tengok anak dia kahwin.. tetapi ayah sempat untuk pi merisik orang tersebut.. 

Yang pergi tetap pergi.. Yang masih ada mesti meneruskan hidup ini.. Suatu hari nanti, kite akan bjumpa ye ayah.. 


13 comments:

  1. salam takziah buat remi dan keluarga...semoga tabah hendaknya :')

    ReplyDelete
    Replies
    1. baik kawan... kena kuat semangat... dah lama dy sakit... :(

      Delete
  2. Salam takziah.
    Semoga arwah tenang disana. Perbanyakkan sedekah alfatihah dan doa untuk arwah..
    Semoga tabah ye..

    ReplyDelete
  3. takziah utk remi sekeluarga.yang pergi tetap pergi.yang bakal pergi ni, kena lah bersiap.giliran kita pula nanti

    http://kucenmaster.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. takziah dan alfatihah...moga dia tenang di sana.

    ReplyDelete
  5. salam takziah juga untuk remi, kita senasib. tak sempat ayah nak jadi wali mimin

    ReplyDelete
  6. kita mcm senasib.. ayah sy pon tlah pergi. 21mei ni genap 4 tahun

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu lah... pemergian yg mengejut.. huhuhu

      Delete
  7. Salam takziah dan bersabar selalu :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers