February 16, 2015

Deman COC

Assalamuaikum.. Ramai betul sekarang ini deman main permainan COC di talifon ni.. 



COC ye, bukan COD ( Cash on Delivery)..   Tengok semua tempat orang main game ini.. Termasuk diri sendiri ni.. 



Ayat baik punya kat bawah ni.. 




16 comments:

  1. Hahaha tau takpe. Kalau kat uma pun 24/7 hadap benda ni jer.

    ReplyDelete
  2. haha., bile dah kemaruk mmg addict la

    ReplyDelete
  3. pergh haha kalau ada awek susah ni :p

    ReplyDelete
  4. hahaha iolls pun layan juga COC ,,,leka sioot layan COC

    ReplyDelete
  5. lol~ hahaha lumrah lelki dengn dunia game..samalah mcm demam bola..

    ReplyDelete
  6. kahkahkahkahkah...pak we sapa lah nih?kaki gamers sgt nih....hahahhaa...I COC pon tak knal apatah lagi game game lainnya..pandai candy crush je la :p

    ReplyDelete
  7. kalau dah gila game tuu, gila juga la org sekeliling tgk

    http://kucenmaster.blogspot.com/2015/03/cost-per-unique-visit-from-nuffnang.html

    ReplyDelete
  8. ini ke mendenya coc..ingatkan apa benda...

    ReplyDelete
  9. suma org skeliling men coc
    makan c0c, tido c0c
    hakhakhakhakhak

    ReplyDelete
  10. coc oh coc. kalau dah main tak nampak sekeliling. hahha :)

    ReplyDelete
  11. Tu la...smpai ada yg sanggup beli coc sehingga 3k..gilerrr

    ReplyDelete
  12. Replies
    1. Hi pusat ternet.. ada WIFI free tak?

      Delete
  13. saya perempuan tp sy pon main COC, so lelaki pon kena fhm kenapa makwe dorang lambat balas mesej .. kihkihkihkih

    ReplyDelete
  14. lelaki pun kena fhm kenapa perempuan x layan dia sangat. sbb perempuan nk mncuba apa syok sgt game tuu. hahahha

    ReplyDelete
  15. Meh le join clan Riders Gempak... kebanyakkan team member adalah blogger... :d

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers